כל קמפיין עובר אסטרטגיה במהלכה ניתן דגש לקהל היעד ולאופי הקמפיין תדמיתי או מכירתי וכו', ולפי זה נגזר תמהיל המדיה, מובן שגם לתקציב יש משמעות ופעמים רבות לקוח יוריד מהפרסום המסורתי לטובת הדיגיטל שם המחירים נוחים יותר והכל הרבה יותר מדיד
יתרונות של משרד חרדי בניו מדיה
הכרות עם השוק וההתפתחות המואצת שלו – עולם הניו מדיה במגזר החרדי משתנה על בסיס יומי ונוספים לו שחקנים חדשים. הכרות עם העולם הזה והבנת היכולות הביצועיות של כל פלטפורמה הופכים את הקמפיין לאפקטיבי וממיר.
חסכון בכסף – התפתחות עולם הפרסום הדיגיטלי, ייעל את שיטות הפרסום ומחירי הקמפיינים, ביחס לפלטפורמות אופליין למשל.