פרסום למגזר החרדי באינטרנט

למגזר החרדי יש חיים משלו ברשת הדיגיטלית.

המגזר החרדי הוא כוח קניה משמעותי והחברות הגדלות במשק משקיעות תקציבים הולכים וגדלים במגזר.
החרדים של שנת 2023, משכילים יותר, עובדים יותר, צורכים יותר, טסים יותר ומבלים יותר. מפרסם צריך לדעת שאסור לדלג על מיליון צרכנים פוטנציאלים שלמדו לשים את האשראי שלהם ברשת.

איך עושים את זה נכון?

 בעידן של היום גם עסקים ועמותות זקוקים לשירותי פרסום בדיגיטל. פרסום בדיגיטל למגזר החרדי שונה באופיו ומצריך התאמות ייחודיות. למרות שהמגזר החרדי השמרן מטבעו ואינו נוטה לאמץ חידושים בקלות – נוהר בשנים האחרונות בהמוניו לדיגיטל. לפי סקרים שונים של הלמ"ס ואיגוד האינטרנט הישראלי, כ-50% מהמגזר כבר משתמש באינטרנט, חלקו למטרות עבודה ועסקים וחלקו גם לצרכי פנאי. כדי לפרסם באינטרנט למגזר החרדי צריך קודם כל להבין השפה החרדית, להכיר את הצרכים האינדיבידואלים שלו ולדעת לפנות ולדבר לקהלים מתוך המגזר בשפה ייחודית ומותאמת להם. בנוסף יש לדעת לפלח נכון את קהל היעד ולהבין באיזה מדיות הוא משתמש.  רק משרד פרסום עם צוות חרדי הכולל: מנהלי קמפיין, אנשי תוכן, גרפיקאיים, מתכנתים, ידעו לבצע פרסום לחרדים באינטרנט ולהביא תוצאות בשטח.

הנה כמה הבדלים לדוגמא:

תמונות

במדיות הדיגיטליות החרדיות כמו במדיות המסורתיות לא תהיינה תמונות נשים לעומת המגזר הכללי שכמעט ואין צנזורה

רשת חברתית
הווצאפ זה האינסטגרם החרדי יש בו קבוצות נייעס (חדשות) פעילות, סטטוסריות (משפיעניות בלעז), פרסום בשיטת העדר וסטוריז', במגזר הכללי יש בעיקר אינסטגרם וטיק טוק ופחות שימוש בווצאפ כמדיה פרסומית
תכנים

באינטרנט החרדי תמצאו תהילים המחולק, גמחים, קבוצות חסד ייעודיות לעומת חדשות בידור ורכילות צהובה ותכנים רבים רווי מציצנות

pear woman-hand-holding-pear
usb mobs
מיילים

לעיתים המייל הוא אמצעי הדיגיטלי היחידי שמצוי בבית חרדי- אחרי שחדשות נטחנות עד דק הן מגיעות למיילים הכשרים, לעומת המגזר הכללי שהמייל בדכ מיועד לידיעות אינפורמציה ועבודה

דיסק און קי עם חומרי צפייה

הקורנה הוותה זרז וגרמה למשפחות רבות להכניס הביתה חומרי צפייה לילדים, מוכשרים ומאושרים. ילדים רבים נחשפו לראשונה לסרטונים בסגנונות שונים לעומת יוטיוברים וגיימרים בני 12 שכבר מייצרים מאות אלפי שקלים

סינונים

מושג חרדי בעיקר, חלק מהמגזר החרדי מחזיק מכשירים שמסוננים מראש, וחלקו שם אופציות סינון על המכשירים, ברמה שלא ניתן כמעט לפתוח שום אתר לעומת מגזר כללי ששם אין כמעט סינון ובטח לא מכשירים מסוננים לכתחילה (ספקי האינטרנט הגדולים נותנים רמת סינון בסיסית לילדים)

חדרי אינטרנט

מושג בדיגיטל חרדי בעיקר מאפשר לאנשים ללא אינטרנט בבית גלישה בחדרים מאד ספציפיים

קניות ברשת

רק בשנים האחרונות הקהל החרדי גילה את רשתות האופנה העולמיות כמו נקסט והתחיל לרכוש לעומת המגזר הכללי שרב הרכישות נעשות ברשת

הערצה ברשת

שיעורי תורה ביוטיוב של רבנים שהשתלבו בפלטפורמה  לעומת הערצה לזמרים עם מליוני צפיות

קומדיה

ניצנים של ז'אנרים קומיים שהתפתחו ברשת (לדוגמא ברדק) שמופצים בקבצי  mp4  גם בישיבות ובכוללים לעומת מופעי סטנד אפ באופליין ובאונליין

יתרונות בקמפיין מבוסס אסטרטגיה דיגיטלית

תוכן וקריאייטיב

מותאם לשפה הקהילתית

הרגלי גלישה

למשל, ערב שבת הוא זמן טוב לקמפיין מעורבות ובמוצ"ש הוא טיימינג מעולה לקמפיין לידים

מדיות ייחודיות

סטטוסים בוואטסאפ, פרסום בקבוצות, קווי נייעס, התרמות טלפוניות ועוד

גיוס כספים

מאצ'ינג, מכירות סיניות

אתרי חדשות

הגולש החרדי הממוצע, צורך חדשות באתרי חדשות ייעודיים למגזר

למה גיל דיגיטל?

לצוות שלנו יש נסיון עשיר בתחום פרסום לחרדים באינטרנט. אנחנו חיים את הדיגיטל החרדי ביום יום ויודעים להביא תוצאות ללקוחות שלנו. יש לנו ראייה רחבה של כל תהליך המכירה משלב הגדרת קהלי היעד, התאמת המוצר לקהל
שפה

אנחנו משרד פרסום חרדי ודוברים את השפה המקומית

דיגיטל 360

בחטיבות האחרות של גיל גרופ לכל המדיות במגזר החרדי

דאטה

דאטה מפולחת ומתעדכנת אונליין של המגזר החרדי ברמת הפיקסל בפייסבוק ובגוגל, ביוטיוב ובג'ימייל

אסטרטגיה

אנו בונים אסטרטגיית דיגיטל עבור כל קמפיין בהתאם למטרות שלכם

דיגיטל 360

יש לנו צוות מלא אין-האוס שנותן מענה לכל צרכי הקמפיין- כתיבת תוכן, עריכת וידאו, סטודיו, רכש מדיה, וכמובן ניהול קמפיינים

מקצועיות

אנחנו יודעים לבנות קמפיינים שעובדים ומביאים תוצאות.

שקיפות

הלקוחות שלנו מקבלים דשבורד אונליין, אליו מגיעים הלידים שמתקבלים, ובו נמצאים כל הנתונים והסטטיסטיקות על מצב הקמפיין

דוחות חודשיים

משהו יפה להראות למנכ"ל