ניו מדיה חרדית ורכש מדיה

כמו בקצב הסילון העולם כולו מתקדם לניו מדיה, עולם הפרסום המסורתי עבר דיגיטליזציה רצינית, כללי המשחק השתנו לחלוטין והיום בכדי לפרסם, לשווק או להיות במודעות השימוש בניו מדיה חובה, עולמות הניו מדיה מתפתחים בקצב מואץ ומאפשרים ריבוי פלטפורמות.
לצד ניו מדיה אנו עושים גם רכש מדיה כל לקוח ומוצר מצריכים תכנון אסטרטגי שונה ולכל אחד מתאים מדיה אחרת, בכל קמפיין הכל נלקח בחשבון ולאחר בדיקה ודיוק מתבצעת רכישת מדיה שמותאמת ללקוח.

ניו מדיה חרדית ורכש מדיה - התהליך

אפיון קהל היעד
בידול הקמפיין
אסטרטגיה ותכנון קמפיין
הגדרת ייעדים
פילוח ודיוק פלטפורמות רלוונטיות לקמפיין
רכש מדיה

ניו מדיה חרדית ורכש מדיה
התהליך

הגדרת יעדים
אסטרטגיה ותכנון קמפיין
בידול הקמפיין
רכש מדיה
אפיון קהל יעד
פילוח ודיוק
פלטפורמת
רלוננטיות לקמפיין

מהן הפלטפורמות הקיימות?

אתרי תוכן חדשותיים נישתיים

רשימות תפוצה גדולות

עיתונים דיגיטליים

קבוצות ווצאפ מובילות | משפיעני רשת חרדים | קבוצות פייסבוק של נשים חרדיות

לפי מה בוחרים את תמהיל הפרסום?

כל קמפיין עובר אסטרטגיה במהלכה ניתן דגש לקהל היעד ולאופי הקמפיין תדמיתי או מכירתי וכו', ולפי זה נגזר תמהיל המדיה, מובן שגם לתקציב יש משמעות ופעמים רבות לקוח יוריד מהפרסום המסורתי לטובת הדיגיטל שם המחירים נוחים יותר והכל הרבה יותר מדיד

יתרונות של משרד חרדי בניו מדיה

הכרות עם השוק וההתפתחות המואצת שלו – עולם הניו מדיה במגזר החרדי משתנה על בסיס יומי ונוספים לו שחקנים חדשים. הכרות עם העולם הזה והבנת היכולות הביצועיות של כל פלטפורמה הופכים את הקמפיין לאפקטיבי וממיר.

חסכון בכסף – התפתחות עולם הפרסום הדיגיטלי, ייעל את שיטות הפרסום ומחירי הקמפיינים, ביחס לפלטפורמות אופליין למשל.