אסטרטגיה דיגיטלית
אנחנו על זה, עד שתשמעו את הקליק...
האסטרטגיה היא תמצית המסר המרכזי של הקמפיין ושל בניית מותג. ישנה אסטרטגיית מותג – אסטרטגיה כללית המלווה את העסק או המוצר, וישנה אסטרטגיית קמפיין – אסטרטגיה לקמפיין מסוים, הנגזרת בדרך כלל מהאסטרטגיה הכללית. אסטרטגיה דיגיטלית מיישמת למעשה בעולם הדיגיטלי את אסטרטגיית העסק ואסטרטגיית הקמפיין. באסטרגיית הקמפיין הגדרנו מי קהל היעד – באסטרטגיית הדיגיטל נחליט איך להגיע אליו. באסטרטגיית הקמפיין הגדרנו יעדי מכירות, באסטרטגיית הדיגיטל נחליט איך לעמוד ביעדים הללו.
אסטרטגיה דיגיטלית מחולקת לאסטרטגיית המסר ואסטרטגיית המדיה. אסטרטגיית המסר מתארת כיצד נבחר לפרסם את המוצר שלנו, איזה מסר יועבר לקהל היעד, מהו המשפך השיווקי ועוד. אסטרטגית המדיה מתארת באלו אמצעים דיגיטליים נעביר את המסר: אתר אינטרנט או דף נחיתה, באנרים או סרטון וכן רשתות חברתיות.