זה הזמן להתחבר ללקוחות שלכם גם בפייסבוק
בעשור האחרון, כולנו מבלים זמן רב ברשתות החברתיות-סושיאל מדיה. אנחנו מתעדכנים, משתפים, מתקשרים, מרגשים ומתרגשים דרכם יום יום. תוך כדי הגלישה בפיד האינסופי בפייסבוק, רפרוף בסטוריז או בטיקטוק- אנו נחשפים גם להמון מידע שיווקי, רובו ממומן, אבל לחלקו אנחנו בוחרים להיחשף באופן אקטיבי- עסק שאנחנו מכירים שמשתף אותנו בהמלצה של עוד לקוח מרוצה, או מותג אהוב שמעלה פוסט מצחיק לקראת פסח- כל זה מגביר את הקשר והחיבור שלנו למותג וממצב אותו בתודעה הצרכנית שלנו.

למה להשתמש ברשתות חברתיות?
ניהול סושיאל טוב, יצור קשר טוב עם הקהל שלנו, יביא אלינו קהלים חדשים, ישמש כתעודת זהות שלנו ברשתות החברתיות, ובמקרים מסויימים גם יכלול רכישות ישירות מדף הפייסבוק או האינסטגרם.

ניהול רשתות חברתיות
התהליך

ניהול רשתות חברתיות - התהליך

היתרונות של שימוש ברשתות החברתיות לעסקים:

קשר בלתי אמצעי עם הלקוחות שלכם

תוכן שיווקי בסגנון חופשי ואישי יותר

חיבור והזדהות הלקוחות עם המותג

נוכחות דיגיטילית חזקה ודומיננטית

גיוס לקוחות חדשים בצורה אורגנית

איש הסושיאל שלנו יקדם את הדף העסקי שלכם, ישפר את נראות הדף  ואף יבנה את הדף במידת הצורך ויחדד את המסר השיווקי ואת הבידול שמייחד אתכם. למנהלי המדיה שלנו יש את כל הכלים הנחוצים בכדי להשקיע בלקוחות שלכם, שיהפכו לעוקבים שמשתפים, וללקוחות מחוברים למותג. הניהול המקצועי של הצוות יתן לעוקבים שלכם, מענה מהיר, יצור איתם אינטראקציה, וישמש למעשה כדובר שלכם ברשתות החברתיות.

למה גיל דיגיטל?