מיתוג עסקים

לא מיתוג לא קונה!

מיתוג עסקים

לא מיתוג לא קונה!

המותג הוא תעודת הזהות של המוצר והוא זה שמבדל אותו ממתחריו. חברה ממותגת היטב תוצב בתודעה הצרכנית במקום שונה משאר המתחרות, מה שיבטיח לה שהצרכן לא יטעה לחשוב שמוצרי החברה המתחרה הם מוצריה. צוות המומחים בגיל דיגיטל ינתחו את המוצר / העסק שלכם, יעזרו לכם לאפיין אותו , להגדיר את הערכים שלו ולייצר את המותג יש מאין, ובמקרה של מותג קיים, לשדרג אותו ולתת לו פנים חדשות ומסבירות.

למה צריך מיתוג?

כדי למכור מוצר, שירות או חברה בשוק הצפוף והתחרותי הקיים כיום, חברה שלא ממתגת את עצמה, לא תייצר ערכים נכונים ולא תדע לשמור עליהם בבלעדיות, תיאלץ להתמודד עם תחרות קשה מצד החברות האחרות. ועל מנת לשרוד בתנאים הקיימים היום בשוק, היא תיאלץ לפרסם בתדירות רבה יותר, להוריד מחירים ורווחים וגם אז ספק אם תצליח.

חברות רבות מציעות אותו מוצר בדיוק. כדי שהלקוח יזכור לקנייה הבאה היכן בוצעה הרכישה הראשונה ועל מנת שהוא יזהה את המוצר אותו ראה בעיתון, חייב המוצר אמצעי זיהוי. חברה ללא ערכי מותג, עלולה למצוא את עצמה מתמודדת עם דימוי ירוד של חברה מיושנת, לא אמינה ובעלת שירות לקוי. נכון שהדבקת סטיגמה שלילית עלולה להתרחש גם לחברה שמיתגה את עצמה באמצעות ערכים חיוביים, אך בעוד שהיא תוכל להתמודד עם זה בקלות יחסית, לדוגמא: הלקוח יסכים לספוג את השירות הלקוי עבור הקדמה שהחברה מציגה, חברה לא ממותגת לא תוכל להציג שום מענה.

כדי למכור מוצר, שירות או חברה בשוק הצפוף והתחרותי הקיים כיום, חברה שלא ממתגת את עצמה, לא תייצר ערכים נכונים ולא תדע לשמור עליהם בבלעדיות, תיאלץ להתמודד עם תחרות קשה מצד החברות האחרות. ועל מנת לשרוד בתנאים הקיימים היום בשוק, היא תיאלץ לפרסם בתדירות רבה יותר, להוריד מחירים ורווחים וגם אז ספק אם תצליח.

המותג הוא תעודת הזהות של המוצר והוא זה שמבדל אותו ממתחריו. חברה ממותגת היטב תוצב בתודעה הצרכנית במקום שונה משאר המתחרות, מה שיבטיח לה שהצרכן לא יטעה לחשוב שמוצרי החברה המתחרה הם מוצריה. צוות המומחים בגיל דיגיטל ינתחו את המוצר / העסק שלכם, יעזרו לכם לאפיין אותו , להגדיר את הערכים שלו ולייצר את המותג יש מאין, ובמקרה של מותג קיים, לשדרג אותו ולתת לו פנים חדשות ומסבירות.

למה צריך מיתוג?

חברות רבות מציעות אותו מוצר בדיוק. כדי שהלקוח יזכור לקנייה הבאה היכן בוצעה הרכישה הראשונה ועל מנת שהוא יזהה את המוצר אותו ראה בעיתון, חייב המוצר אמצעי זיהוי. חברה ללא ערכי מותג, עלולה למצוא את עצמה מתמודדת עם דימוי ירוד של חברה מיושנת, לא אמינה ובעלת שירות לקוי. נכון שהדבקת סטיגמה שלילית עלולה להתרחש גם לחברה שמיתגה את עצמה באמצעות ערכים חיוביים, אך בעוד שהיא תוכל להתמודד עם זה בקלות יחסית, לדוגמא: הלקוח יסכים לספוג את השירות הלקוי עבור הקדמה שהחברה מציגה, חברה לא ממותגת לא תוכל להציג שום מענה.

תהליך המיתוג

התהליך שלנו בגיל דיגיטל
ניתוח העסק
כתיבת החזון וערכי המותג
הגדרת ערכים
אפיון קהל היעד
בחירת שפה שיווקית, צבעים וצורות
עיצוב וגימור
התאמת השפה העיצובית לכל הפלטפורמות השיווקיות

תהליך המיתוג

ניתוח העסק
כתיבת החזון וערכי המותג
הגדרת ערכים
אפיון קהל היעד
בחירת שפה שיווקית
עיצוב וגימור
התאמה