אסטרטגיה דיגיטלית

אנחנו על זה, עד שתשמעו את הקליק...

האסטרטגיה היא תמצית המסר המרכזי של הקמפיין ושל בניית מותג. ישנה אסטרטגיית מותג – אסטרטגיה כללית המלווה את העסק או המוצר, וישנה אסטרטגיית קמפיין – אסטרטגיה לקמפיין מסוים, הנגזרת בדרך כלל מהאסטרטגיה הכללית. אסטרטגיה דיגיטלית מיישמת למעשה בעולם הדיגיטלי את אסטרטגיית העסק ואסטרטגיית הקמפיין. באסטרגיית הקמפיין הגדרנו מי קהל היעד – באסטרטגיית הדיגיטל נחליט איך להגיע אליו. באסטרטגיית הקמפיין הגדרנו יעדי מכירות, באסטרטגיית הדיגיטל נחליט איך לעמוד ביעדים הללו.

אסטרטגיה דיגיטלית מחולקת לאסטרטגיית המסר ואסטרטגיית המדיה. אסטרטגיית המסר מתארת כיצד נבחר לפרסם את המוצר שלנו, איזה מסר יועבר לקהל היעד, מהו המשפך השיווקי ועוד. אסטרטגית המדיה מתארת באלו אמצעים דיגיטליים נעביר את המסר: אתר אינטרנט או דף נחיתה, באנרים או סרטון וכן רשתות חברתיות.

מיתוג ואסטרטגיה - התהליך

ניתוח עסק
אפיון
הגדרת ערכים
אפיון קהל יעד
בחירת שפה עיצובית
עיצוב והתאמה
לפלטפורמות שיווקיות

מיתוג ואסטרטגיה
התהליך

ניתוח עסק
אפיון
הגדרת ערכים
אפיון קהל יעד
בחירת
שפה עיצובית
עיצוב והתאמה
לפלטפורמות שיווקיות

יתרונות בקמפיין מבוסס אסטרטגיה דיגיטלית

שיווק

הלקוחות כבר מחפשים אתכם,
למה להתחבא?

24/6

האתר שלכם עובד תמיד,
גם כשאתם ישנים.

אמינות

אתר אינטרנט שבנוי טוב, משדר ללקוחות שיש להם על מי לסמוך. שאתם כאן בשביל להישאר, ושאתם עובדים
בצורה מסודרת.

מידע

אתר נותן מידע ללקוחות שלכם, עליכם, על השירותים שלכם ואפילו את שעות הפתיחה שלכם

שירותים

תוכלו לספק חלק גדול מהשירותים שלכם בדיגיטל, החל ממכירת מוצרים ועד
יצירת קשר.

למה צריך אסטרטגיה דיגיטלית?

קמפיין דיגיטלי, כמו כל קמפיין בלי אסטרטגיה, משול לכינור בלא מכוון למיתרים. בלא מכוון ראוי, הכינור לא יוכל להפיק את הצלילים הראויים.
אסטרטגיה דיגיטלית נועדה לוודא שההשקעה שלכם ברשת לא תבוזבז לשווא, אלא כל שקל ימוצה והמסרים השיווקיים יגיעו לקהל היעד באופן מדויק ומיטבי.