פרסום למגזר החרדי באינטרנט
פרסום למגזר החרדי באינטרנט
למגזר החרדי יש חיים משלו ברשת הדיגיטלית.
המגזר החרדי הוא כוח קניה משמעותי והחברות הגדלות במשק משקיעות תקציבים הולכים וגדלים במגזר.
החרדים של שנת 2023, משכילים יותר, עובדים יותר, צורכים יותר, טסים יותר ומבלים יותר. מפרסם צריך לדעת שאסור לדלג על מיליון צרכנים פוטנציאלים שלמדו לשים את האשראי שלהם ברשת.
איך עושים את זה נכון?
בעידן של היום גם עסקים ועמותות זקוקים לשירותי פרסום בדיגיטל. פרסום בדיגיטל למגזר החרדי שונה באופיו ומצריך התאמות ייחודיות. למרות שהמגזר החרדי השמרן מטבעו ואינו נוטה לאמץ חידושים בקלות – נוהר בשנים האחרונות בהמוניו לדיגיטל. לפי סקרים שונים של הלמ"ס ואיגוד האינטרנט הישראלי, כ-50% מהמגזר כבר משתמש באינטרנט, חלקו למטרות עבודה ועסקים וחלקו גם לצרכי פנאי. כדי לפרסם באינטרנט למגזר החרדי צריך קודם כל להבין השפה החרדית, להכיר את הצרכים האינדיבידואלים שלו ולדעת לפנות ולדבר לקהלים מתוך המגזר בשפה ייחודית ומותאמת להם. בנוסף יש לדעת לפלח נכון את קהל היעד ולהבין באיזה מדיות הוא משתמש. רק משרד פרסום עם צוות חרדי הכולל: מנהלי קמפיין, אנשי תוכן, גרפיקאיים, מתכנתים, ידעו לבצע פרסום לחרדים באינטרנט ולהביא תוצאות בשטח.