אסטרטגיה דיגיטלית

אנחנו על זה, עד שתשמעו את הקליק...

אסטרטגיה דיגיטלית

אנחנו על זה, עד
שתשמעו את הקליק...

אסטרטגיה דיגיטלית

אנחנו על זה, עד שתשמעו את הקליק...

האסטרטגיה היא תמצית המסר המרכזי של הקמפיין ושל בניית מותג.  ישנה אסטרטגיית מותג – אסטרטגיה כללית המלווה את העסק או המוצר, וישנה אסטרטגית קמפיין – אסטרטגיה לקמפיין מסוים, הנגזרת בדרך כלל מהאסטרטגיה הכללית. 

אסטרטגיה דיגיטלית מיישמת למעשה בעולם הדיגיטלי את אסטרטגיית העסק ואסטרטגיית הקמפיין. 

באסטרגיית הקמפיין הגדרנו מי קהל היעד- באסטרטגיית הדיגיטל נחליט איך להגיע אליו. באסטרטגיית הקמפיין הגדרנו יעדי מכירות באסטרטגיית הדיגיטל נחליט איך לעמוד ביעדים הללו.

אסטרטגיה דיגיטלית מחולקת לאסטרטגיית המסר ואסטרטגיית המדיה. אסטרטגיית המסר מתארת כיצד נבחר לפרסם את המוצר שלנו, איזה מסר יועבר לקהל היעד, מהו המשפך השיווקי ועוד. אסטרטגית המדיה מתארת באלו אמצעים דיגיטליים נעביר את המסר: אתר אינטרנט או דף נחיתה, באנרים או סרטון וכן רשתות חברתיות.

האסטרטגיה היא תמצית המסר המרכזי של הקמפיין ושל בניית מותג.  ישנה אסטרטגיית מותג – אסטרטגיה כללית המלווה את העסק או המוצר, וישנה אסטרטגית קמפיין – אסטרטגיה לקמפיין מסוים, הנגזרת בדרך כלל מהאסטרטגיה הכללית. 

אסטרטגיה דיגיטלית מיישמת למעשה בעולם הדיגיטלי את אסטרטגיית העסק ואסטרטגיית הקמפיין. 

באסטרגיית הקמפיין הגדרנו מי קהל היעד- באסטרטגיית הדיגיטל נחליט איך להגיע אליו. באסטרטגיית הקמפיין הגדרנו יעדי מכירות באסטרטגיית הדיגיטל נחליט איך לעמוד ביעדים הללו.

אסטרטגיה דיגיטלית מחולקת לאסטרטגיית המסר ואסטרטגיית המדיה. אסטרטגיית המסר מתארת כיצד נבחר לפרסם את המוצר שלנו, איזה מסר יועבר לקהל היעד, מהו המשפך השיווקי ועוד. אסטרטגית המדיה מתארת באלו אמצעים דיגיטליים נעביר את המסר: אתר אינטרנט או דף נחיתה, באנרים או סרטון וכן רשתות חברתיות.

האסטרטגיה היא תמצית המסר המרכזי של הקמפיין ושל בניית מותג.  ישנה אסטרטגיית מותג – אסטרטגיה כללית המלווה את העסק או המוצר, וישנה אסטרטגית קמפיין – אסטרטגיה לקמפיין מסוים, הנגזרת בדרך כלל מהאסטרטגיה הכללית. 

אסטרטגיה דיגיטלית מיישמת למעשה בעולם הדיגיטלי את אסטרטגיית העסק ואסטרטגיית הקמפיין. 

באסטרגיית הקמפיין הגדרנו מי קהל היעד- באסטרטגיית הדיגיטל נחליט איך להגיע אליו. באסטרטגיית הקמפיין הגדרנו יעדי מכירות באסטרטגיית הדיגיטל נחליט איך לעמוד ביעדים הללו.

אסטרטגיה דיגיטלית מחולקת לאסטרטגיית המסר ואסטרטגיית המדיה. אסטרטגיית המסר מתארת כיצד נבחר לפרסם את המוצר שלנו, איזה מסר יועבר לקהל היעד, מהו המשפך השיווקי ועוד. אסטרטגית המדיה מתארת באלו אמצעים דיגיטליים נעביר את המסר: אתר אינטרנט או דף נחיתה, באנרים או סרטון וכן רשתות חברתיות.

למה צריך אסטרטגיה דיגיטלית?

למה צריך
אסטרטגיה דיגיטלית?

קמפיין דיגיטלי, כמו כל קמפיין בלי אסטרטגיה, משול לכינור בלא מכוון למיתרים. בלא מכוון ראוי, הכינור לא יוכל להפיק את הצלילים הראויים.
אסטרטגיה דיגיטלית נועדה לוודא שההשקעה שלכם ברשת לא תבוזבז לשווא, אלא כל שקל יגיע ליעדו והמסרים השיווקיים יגיעו לקהל
היעד באופן מדויק ומיטבי.

יתרונות בקמפיין מבוסס אסטרטגיה דיגיטלית:

יתרונות בקמפיין מבוסס אסטרטגיה דיגיטלית:

הגדרת יעדים ומטרות ברורים

ניתן למדוד את אפקטיביות הפרסום לפי העמידה ביעדים

חיסכון בעלויות

יצירת בידול אפקטיבי מהמתחרים

מיתוג ואסטרטגיה - התהליך:

ניתוח העסק
אפיון
הגדרת ערכים
אפיון קהל היעד
בחירת שפה שיווקית, צבעים וצורות
עיצוב וגימור
התאמת השפה העיצובית לכל הפלטפורמות השיווקיות

מיתוג ואסטרטגיה - התהליך:

ניתוח העסק
אפיון
הגדרת ערכים
אפיון קהל היעד
בחירת שפה שיווקית, צבעים וצורות
עיצוב וגימור
התאמה
סגירת תפריט