פרסום למגזר החרדי
באינטרנט
פרסום למגזר החרדי
באינטרנט
פרסום לחרדים? האם זה משתלם?
פרסום לחרדים?
האם זה משתלם?
היום כבר כולם יודעים, המגזר החרדי הוא כוח קניה משמעותי, והחברות הגדלות במשק משקיעים תקציבים הולכים וגדלים במגזר.
החרדים של שנת 2021, משכילים יותר, עובדים יותר, צורכים יותר, טסים יותר ומבלים יותר.
גם אתם מחפשים להגדיל את קהל הלקוחות שלכם? אל תדלגו על מיליון צרכנים פוטנציאלים!

פרסום לחרדים? האם זה משתלם?
פרסום לחרדים?
האם זה משתלם?
היום כבר כולם יודעים, המגזר החרדי הוא כוח קניה משמעותי, והחברות הגדלות במשק משקיעים תקציבים הולכים וגדלים במגזר.
החרדים של שנת 2020, משכילים יותר, עובדים יותר, צורכים יותר, טסים יותר ומבלים יותר.
גם אתם מחפשים להגדיל את קהל הלקוחות שלכם? אל תדלגו על מיליון צרכנים פוטנציאלים!


המגזר החרדי השמרן מטבעו, ואינו נוטה לאמץ חידושים בקלות – נוהר בשנים האחרונות בהמוניו לדיגיטל. לפי סקרים שונים של הלמ"ס ואיגוד האינטרנט הישראלי, כ-50% מהמגזר כבר משתמש באינטרנט, חלקו למטרות עבודה ועסקים וחלקו גם לצרכי פנאי.
הקהל החרדי שונה ברבים מהמאפיינים הדיגטליים שלו מהמגזר הכללי, וצורך היכרות מעמיקה עם המגזר ממנהלי הקמפיין, איש התוכן והוויזואל.
מותאם לשפה הקהילתית
למשל, ערב שבת הוא זמן טוב לקמפיין מעורבות ובמוצ"ש הוא טיימינג מעולה לקמפיין לידים
סטטוסים בוואטסאפ, פרסום בקבוצות, קווי נייעס, התרמות טלפוניות ועוד
מאצ'ינג, מכירות סיניות
הגולש החרדי הממוצע, צורך חדשות באתרי חדשות ייעודיים למגזר
מותאם לשפה המקומית
למשל, בערב שבת זה זמן טוב לקמפיין מעורבות ובמוצ"ש זה זמן מעולה לקמפיין לידים
סטטוסים בוואטסאפ, פרסום בקבוצות, קווי נייעס, התרמות טלפוניות ועוד.
מאצ'ינג, מכירות סיניות
החרדי הממוצע גולש לאתרי חדשות ייעודיים למגזר
שפה
אנחנו משרד פרסום חרדי ודוברים את השפה המקומית
שירות 360
בחטיבות האחרות של גיל גרופ לכל המדיות במגזר החרדי
דאטה
דאטה מפולחת ומתעדכנת אונליין של המגזר החרדי ברמת הפיקסל בפייסבוק ובגוגל, ביוטיוב ובג'ימייל